התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

0723940390

רוצים לקבוע פגישת ייעוץ? השאירו פרטים עכשיו

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    סל קניות

    משלוח מהיר עד אלייך, משלוח חינם בהזמנה מעל 399 ש’’ח לאחר שליחת ההזמנה אצור קשר כדי לתת ייעוץ אישי, אבחון מקצועי והשלמת התשלום.

    No products in the cart.

    קניית מכשיר לייזר להסרת שיער

    קניית מכשיר לייזר להסרת שיער עם חברת אימפולס מדיקל בשיתוף מור בראל

    קניית מכשיר לייזר להסרת שיער – 3:30 זמן קריאת המאמר

    בימינו, אחד השירותים הקוסמטיים המבוקשים ביותר הוא שירות הסרת שיער בטכניקות שונות. מעבר לפן האסתטי – הסרת שיער מאפשרת לנו לקבל עור חלק יותר, נעים יותר למגע, ונוח להתנהלות מבחינת רחצה ולבוש. בעוד פעם, טיפולי הסרת שיער היו נפוצים בעיקר בקרב המין הנשי, כיום אין הדבר מחייב- וניתן למצוא גם גברים רבים המעוניינים ליהנות מיתרונות הסרת השיער. אחת מהשיטות הנפוצות להסרת שיער בשנים האחרונות – היא הסרת שיער בלייזר, הנחשבת לאחת השיטות היעילות והפופולאריות. בתור בעלי קליניקה או מכון להסרת שיער, נרצה לוודא שאנו משתמשים במכשיר איכותי, שיבטיח לנו טיפול בטוח והיעדר תופעות לוואי לא נעימות. סוג המכשיר בו נשתמש לצורך הסרת השיער עבור לקוחותינו, ישפיע ישירות על החוויה שאיתה הם יצאו מדלתות הקליניקה שלנו, ויקבע אם ימליצו עלינו לחברים ומכרים.

    חברת אימפולס מדיקל הינה יצרנית ומפיצה ישראלית של מותגי מכשור מקצועי בעולם.

    שמציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים לציוד ומכשור למכוני יופי לקוסמטיקאיות ורופאים. חברת אימפולס מדיקל מייצרת ציוד משל עצמה ופועלת בהצלחה כמפתחת טכנולוגיות חדשות ופרוטוקולים של ציוד ומכשור קוסמטי. בהיותה מפיצה ומפתחת של ציוד אסתטי חדשני ומתקדם . אימפולס מדיקל מספקת ציוד ומכשור מורכב של מכוני יופי עם קוסמטיקה מקצועית, ציוד ואביזרים של המותגים המובילים בעולם.

    כל המכשירים מאושרים ע”י משרד הבריאות.

    למה כדאי לרכוש מכשירים דרכנו:

    • תשלומים נוחים.
    • עזרה בהלוואה מיידית עם ריבית נמוכה.
    • בקניית מכשור – קורס מכירות מתנה.
    • הדרכה מקצועית וממוקדת על שימוש במכשיר.
    • פרוטוקול מוכן עבור כל מכשיר.
    • אנחנו נותנים פתרונות לכל בעיות העור והגוף.
    • שירות מהיר ומקצועי.
    • הדרכות בנושאים טיפולי אנטי אייג’ינג,אקנה, הבהרת עור ,פיגמנטציה, הצרת היקפים ,הסרת שיער והסרת קעקועים בלייזר .
    • תמיכה טכנית בטלפון ועד לבית העסק , ללא עלות.

    לרכישה חייגו למספר
    052-6917278
    מור בראל קוסמטיקאית פרא רפואית

    מכשיר להסרת קעקועים

    מכשיר לייזר להסרת שיער

    מכשיר להסרת שיער

    קטלוג המוצרים

    מערכת משולבת HUMMER

    המערכת המשולבת מספקת 7 פונקציות במכשיר אחד, מה שהופך אותו לא רק למכשיר האפקטיבי ביותר שקיים בשוק, אלא גם לכזה שהוא חובה בכל קליניקה. הפונקציות המסופקות: מיקרו-זרמים עם כמה אפשרויות עבודה, פילינג יהלום, ידית קרח להרגעה,ידית חום להתפחה, אולטרסאונד – מזותרפיה ללא מחטים, גם לעיניים וסקרבר דו קוטבי לניקוי העור והחדרת חומרים.

    הידיות השונות מאפשרות מגוון רחב של טיפולים ופתרונות לכל מצבי העור.

    דור של עתיד לעיצוב וחיטוב הגוף - DR CORRECTOR

    מכשיר DR CORRECTOR מבוסס על טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך: באמצעות טכנולוגיה אלקטרומגנטית ממוקדת היוצרת שדה מגנטי מופעל השריר בעוצמה גבוה, וכך למעשה מסייע בהגדלת המסה והנפח שלהם באופן משמעותי.

    המכשיר פועל כך שהוא מפיק פולסים עוצמתיים, המפעילים כאמור את השרירים ומסייעים לקבל מהם תפוקה בשיעור של 100% – תוצאה שהגוף האנושי לעולם לא יוכל להגיע אליה באופן עצמאי.
    בעוד שאימון עוצמתי בחדר הכושר מסייע לקבל תפוקה של עד כ-30% בלבד מהשריר, טיפול של חצי שעה במכשיר שווה ערך לכ-30,000 כפיפות בטן או 30,000 סקווטים.

     

    המכשיר המהיר והיעיל ביותר - Dioder Laser

    3 אורכי הגל היעילים ביותר להסרת שיער, שכל אחד מהם מיועד לאזור שונה בתוך המבנה של זקיק השיער.

    • מתאים לכל סוגי צבע העור ויכולת הסרה כל סוג מבנה השיער!
    • חודרת לעומק של 2 עד 12 מ”מ (עובדת באופן אידיאלי על אזורים של הפנים וגם על אזורים של הגוף).
    • יכולה עבודה מתמשכת של המכשיר – 12 שעות.המכשיר פועל ללא התחממות יותר מ 12 שעות.
    • ממשק מגע אינטראקטיבי וחכם – טכנולוגיה בעלת הגדרות חכמות ואוטומטיות שנותנת לעבוד באופן יעיל ונוח על כל אזורי הגוף! המכשיר כבר חשב בשבילך וקבע את כל הפרמטרים הדרושים מראש, את/ה רק צריכ/ה לבחור אזור על מסך מגע: ידיים, רגליים, ביקיני, גב, חזה, פנים, וכו ‘
    • טיפול ללא כאב מוחלט,כמו כן באזורים הרגישים.
    • בעל מערכת קירור עוצמתית המבטיחה טיפול ללא כוויות וללא נזקים לרקמות סמוכות לטיפול.
    • בזכות ספוט גדול במיוחד וראש קצה קירור ספיר בטכנולוגיה ChillTipTM אין צורך להשתמש במשחות אלחוש או קירור מיוחד. ידית פלט מורכבת מספיר אמיתי ולכן היא מתקררת תמיד וללא הפסקה עד ל 5 מעלות קור!
    • 8.לוחיות לייזר (גרמניה), כדי לספק אנרגיה יציבה יותר ויעילה יותר
    • הגודל המרבי של ידיד העבודה הוא מותאם באופן אנטומי לאזורים עדינים ביותר של הגוף.

    מכשיר לייזר להסרת שיער רק בImpuls Medical

    שיטות להסרת שיער

    הסרת שיער ליוותה את האנושות מאז ומתמיד, בהקשרים שונים ומסיבות מגוונות. השיטה הוותיקה ביותר היא כמובן שיטת הגילוח, ועד היום מדובר בשיטה הנפוצה ביותר. השנים הביאו איתן תהפוכות שונות בתחום הסרת השיער, וכיום ניתן למצוא שיטות מתקדמות יותר, המבוססות על הרס של בסיס השערה. שיטות אלו שונות באופיין מהשיטות המסירות את השערה ללא השורש, דוגמת הגילוח ומשחות כימיות שונות. בין השיטות הפוגעות בשורש השערה, ניתן למצוא את השיטות הפחות מתקדמות דוגמת חוט או שעווה, ואת השיטות החדישות יותר – למשל אפילציה, שימוש בהבזקי אור, והסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר נחשבת לאחת השיטות היותר נפוצות, עקב יעילותה, והודות לעובדה שהיא מתאפשרת בכל סוג של עור. הסרת השיער בלייזר הופכת ליותר ויותר נפוצה, גם עקב התפתחות הטכנולוגיה בתחום, המאפשרת הסרת שיער קלה, נוחה, נטולת כאבים ועם תופעות לוואי מינימליות. בעוד פעם הסרת שיער הייתה מנת חלקו של המין הנשי בלבד, היום היא נחלת הכלל, וניתן לראות שנשים וגברים גם יחד נהנים מיתרונותיה, ומהשדרוג האסתטי שהיא מעניקה.

    רכישת מכשיר להסרת שיער בלייזר

    בבואנו לרכוש מכשיר להסרת שיער בלייזר, נרצה לוודא שאנו רוכשים מכשיר אמין מתוצרת טובה, שגם יוכל להעניק ללקוחותינו את הטיפול ברמה הגבוהה ביותר שניתן, וגם יאבטח אותם מבחינת תופעות לוואי לא נעימות שיכולות להתרחש בזמן טיפולי לייזר. מור בראל- קוסמטיקאית רפואית, מנהלת קליניקה שפועלת בשיתוף פעולה עם המכשור הקוסמטי מבית “Impuls Medical”- מרכז ייבוא ושיווק של מכשור קוסמטי וטכנולוגיות יופי מתקדמות. מור מאפשרת למכוני יופי וקליניקות בתחום הקוסמטיקה, שירות של רכישת מכשירים קוסמטיים מהאיכותיים בשוק, מה שמאפשר נוחות מרבית וקבלת תמיכה מקצועית בעת הרכישה. כל המכשירים המוצעים ללקוחות מבית “Impuls Medical” עומדים בתו התקן האירופאי (CE) והאמריקאי (FDA), ולכן מבטיחים טיפול איכותי, קצר, וללא תופעות לוואי מעיקות כמו כוויות או כאבים מיותרים. ניתן ליצור קשר עם מור על מנת להתייעץ, ולעשות את הצעד הראשון לקראת רכישת מכשיר איכותי להסרת שיער בלייזר, כזה שיעניק ללקוחותיכם טיפולים איכותיים שיוציאו אותם מרוצים תמיד.

    קניית מכשיר לייזר להסרת שיער מחיר

    אין ספק שרכישת מכשיר מתקדם לצורך הסרת שיער בלייזר- כרוכה בהוצאה משמעותית. ויחד עם זאת, בעידן הנוכחי על הקוסמטיקאיות ומכוני היופי לספק שירות יעיל, כזה שלא ניתן לקבל במקום אחר. שוק הסרת השיער בלייזר מציע היום מכשירים לשימוש בייתי, המוצעים למכירה היום כמעט בכל רשתות הפארם, ועובדים למעשה בטכנולוגיה דומה לאלו הנמצאים בקליניקות של קוסמטיקאיות או רשתות להסרת שיער בלייזר, אך בעוצמה מוגבלת המונעת סיכונים מיותרים אצל המשתמשים הביתיים. לנו כמנהלי\ות מכונים וקליניקות, יש את הפריבילגיה להשתמש במכשירים עוצמתיים יותר, כאלו המעניקים תוצאות ללא פשרות. המכשירים הנמכרים ב”Impuls Medical” ועומדים בתווי התקן האירופאים והאמריקאים, מאפשרים לנו להעניק ללקוחות שלנו את הטיפולים הטובים ביותר, ולגרום להם להבין שאין להם סיבה “לפזול” לכיוונן של אופציות אחרות הקיימות בשוק הסרת השיער בלייזר – במידה והם מעוניינים לקבל את “הדבר האמיתי”. בקליניקה של הקוסמטיקאית מור בראל, תוכלו לקבל עזרה מקצועית טרם רכישת המכשיר, ולבצע את הרכישה יחד איתה, על מנת לקבל את המוצר המתאים ביותר עבור הקליניקה שלכם. באופן הזה תכלו להיות רגועים יותר, ולדעת שההוצאה תחזיר את עצמה במהרה באמצעות לקוחות מרוצים וחוזרים.

    טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר

    שיטות להסרת שיער מחולקות בצורה גסה לשני סוגים: הסוג המסיר את חלקה החיצוני של השערה, והסוג המטפל בשורש השערה ולכן מונע צמיחה מחודשת שלה. בין השיטות הפוגעות בשורש השערה ניתן למצוא את שיטת האפילציה, הבזקי האור, טיפולים תרופתיים, וכמובן – הסרת שיער לגברים באמצעות קרני לייזר. מאז ששיטת הסרת השיער בלייזר חדרה אל השוק, היא הוסיפה להשתכלל עוד ועוד, והמכונים הרבים לטיפולי לייזר החלו להציע טיפולים יעילים ומופחתי תופעות לוואי. הסרת שיער בלייזר, למעשה מבוססת על קרן לייזר המכוונת לאורך גל המכוון לקלוט את הפיגמנט הממוקם בשורש השערה, מה שמאפשר לקרן לחדור את העור וליצור אנרגיית חום המתמקדת בשורש השערה ומביאה להרס שלו. עם היתרונות הרבים- חשוב לזכור את חשיבות הייעוץ המקצועי בכל סוג של טיפול הסרת שיער בלייזר. פחות מומלץ לרכוש מכשיר ללא ליווי, וכדאי להתייעץ עם מכוני קוסמטיקה המייבאים ומוכרים מכשירים איכותיים עם תקני ייצור נאותים, ובצירוף הסבר של מביני עניין שיוכל לכוון אותנו לרכישת המכשיר המתאים עבורנו לבטיחות ויעילות מקסימאלית.

    מור בראל היא קוסמטיקאית רפואית, בעלת תואר DMA, ומנהלת קליניקה לאסתטיקה מתקדמת. מור שמחה לחלוק מניסיונה ולהסביר, שמעבר לתחושת החמימות והיחס האישי לכל מטופל, היא גם דואגת תמיד להישאר מעודכנת מבחינת איכות השירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה. המכשור בקליניקה של מור, מייצג את הטכנולוגיה המתקדמת והאיכותית ביותר שיש לשוק להציע בתחום הסרת השיער בלייזר, מבית “אימפולס מדיקל”. בין המכשירים המשווקים ניתן למצוא מוצרים בעלי ספוט ענק המאפשר שטח טיפול נרחב, מערכת קירור איכותית המונעת כוויות או נזקים לרקמות אחרות, וטיפול יעיל שאינו מצריך חזרה נוספת על אותו איזור. תכונות אלה מבטיחות נוחות טיפול מושלמת עבורכם כמטפלים, ועבור לקוחותיכם כמובן.

    שיטות מתקדמות להסרת שיער

    מבין השיטות המתקדמות להסרת שיער, הסרת שיער בלייזר נחשבת לאחת הפופולאריות והיעילות בשוק. השיטה מבוססת על שיגור קרן לייזר באורך גל מתאים, החודרת את העור ומתרכזת כאנרגיית חום בזקיק השערה, עד להרס שלו. בימים בהם השוק מציע מכשירים להסרת שיער ביתית בלייזר, ואופציות נוספות, מתפקידנו לוודא שאנו רוכשים מכשיר בעל תו תקן איכותי וסטנדרט ייצור גבוה. ההמלצה היא תמיד – לרכוש מכשיר לייזר להסרת שיער, במקום שגם יעניק לנו ייעוץ מקצועי, כך שאכן נהנה מטיפולים יעילים ובטוחים עבור לקוחותינו לטווח הארוך. מור בראל – קוסמטיקאית רפואית מנוסה ובעלת תואר DMA, מזמינה אתכם ואתכן – מנהלי\ות קליניקות המתמחות בהסרת שיער, לרכוש דרכה את חוד החנית של טכנולוגיית הסרת השיער בלייזר מבית “אימפולס מדיקל”- מרכז ייבוא ושיווק של מכשירי קוסמטיקה וטכנולוגיות יופי מתקדמות. אצל מור תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי, ולהזמין בקלות את המכשיר המתאים עבורכם. כל המכשירים המשווקים ע”י המרכז הם בעלי תו תקן אירופאי\אמריקאי וגם מכון התקנים הישראלי, ומאפשרים טיפולים קצרים, יעילים, ונטולי כאבים ותופעות לוואי אחרות. קניית מכשיר לייזר להסרת שיער בשיתוף חברת אימפולס מדיקל.

     

    עמודים נוספים באתר

    רוצים לקבוע פגישת ייעוץ?

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      דרמלוסופי פיגמנטציה

      פיגמנטציה דרמלוסופית היא צורה חדשה של טיפול בעור...

      להמשך קריאה

      קרמים נגד פיגמנטציה

      קרמים נגד פיגמנטציה הם סוג של מוצר טיפוח...

      להמשך קריאה

      פיגמנטציה בבית השחי

      פיגמנטציה בבית השחי היא מצב שכיח המשפיע על...

      להמשך קריאה

      פיגמנטציה בעור

      פיגמנטציה של העור היא תהליך שבו תאים בעור...

      להמשך קריאה
      המוצרים הנבחרים מהקולקציה שלנו
      לכל המוצרים

      אזוקייר Azo Care

      קרם פעיל לטיפול אינטנסיבי בעור הבעייתי. מצמצם...

      לפירוט המוצר

      דאבל פיל | Double Peel

      קרם הבהרה פעיל ביותר ומותאם לכל...

      לפירוט המוצר