התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

0723940390

רוצים לקבוע פגישת ייעוץ? השאירו פרטים עכשיו

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    סל קניות

    משלוח מהיר עד אלייך, משלוח חינם בהזמנה מעל 399 ש’’ח לאחר שליחת ההזמנה אצור קשר כדי לתת ייעוץ אישי, אבחון מקצועי והשלמת התשלום.

    No products in the cart.

    איפור קבוע גבות

    תחום האיפור מציע לנו כיום מבחר של פתרונות איכותיים, המתאימים לנשים שאינן רוצות לבזבז זמן על איפור מדי יום ובמקביל גם רוצות ליהנות מתוצאות ברמה גבוהה. איפור קבוע גבות הוא אחת האפשרויות, שאותן מציע מאפרת מקצועית, המתמחה בתחום. איפור זה יכול להתאים כמעט לכל אחת ובכל גיל. הן לבחורות צעירות והן לנשים מבוגרות. מדובר בהליך פופולרי מאד לאחרונה, ובעיקר בשל יתרונותיו הרבים.

    מה זה איפור קבוע גבות?

    כשמדברים על איפור קבוע גבות מתקדמים לאיפור שנשאר באופן קבוע ואיננו ניתן להסרה. ישנן לא מעט נשים הסובלות מגבות דלילות מאד, מקרחות בגבות וגם מהלבנה בגבות. איפור קבוע גבות יוצר מראה חדש לגבה תוך התאמה מושלמת למבנה הפנים ולגבה המקורית, כפי שהייתה צריכה להיות. ישנן שיטות שונות לבצע את האיפור ובעיקר כדי ליהנות ממראה טבעי ככל האפשר. אחת מהן היא שיטה הממשיכה את הגבה הקיימת ויוצרת מראה הרמוני איתה. במהלך הטיפול מוחדרים פיגמנטים של צבע אל העור, פיגמנטים המדגישים את הגבה ויוצרים מראה נכון יותר. במידה ורוצים להסיר זאת בשלב מסוים, ניתן לבצע את ההסרה באמצעות לייזר או על ידי צביעה חוזרת של הגבה בצבעים ובגוונים טבעיים יותר.

    רגע לפני

    אם איפור קבוע גבות נשמע לכן פתרון מתאים חשוב שתפנו אך ורק למאפרת מקצועית, המתמחה באיפור קבוע. מכיוון שמדובר בהליך שהוא קבוע כמובן חשוב להיות בטוחים שאכן זהו הפתרון המתאים. מומלץ לעבור איפור ניסיון מקדים, שידמה את התוצאה הסופית של האיפור הקבוע. כדאי להסתובב עם האיפור הזה במשך מספר ימים ולראות האם מתרגלים אליו והאם הוא אכן מתאים. מי שסובלת מבעית עור באזור חשוב שתעדכן מראש את המאפרת בעניין כדי למנוע סיבוכים מיותרים. כדאי לוודא שהסביבה שבה נעשה הטיפול היא סטרילית ונקייה וכך גם המכשור שאיתו זה מתבצע. מומלץ לפנות אך ורק למאפרת מקצועית, מאפרת בעלת ניסיון בביצוע איפור קבוע גבות. מאפרת זו תוכל לבצע את האיפור ברמה גבוהה ולהתאים את הגבה שאותה היא תיצור למראה הכללי וגם לתווי הפנים עצמם, ומבלי שזה יהיה מלאכותי, זר או לא מתאים.

    רוצים לקבוע פגישת ייעוץ?

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      איפור קבוע שפתיים

      במקום למרוח ליפסטיק בכל שעה או לבזבז על...

      להמשך קריאה
      המוצרים הנבחרים מהקולקציה שלנו
      לכל המוצרים

      אזוקייר Azo Care

      קרם פעיל לטיפול אינטנסיבי בעור הבעייתי. מצמצם...

      לפירוט המוצר

      דאבל פיל | Double Peel

      קרם הבהרה פעיל ביותר ומותאם לכל...

      לפירוט המוצר